Özellikle yol üzeri (Tır, kamyon, otobüs vs...) araçların, sıvı gres yağı kullanılarak yağlanmasında kullanılmak üzere özel olarak geliştirilmiş dağıtıcılardır. Modüler yapısı sayesinde kullanım esnekliği sağlamaktadır. Her bir dağıtıcı bloğu 1, 2 yada 4 adet çıkış sayısına sahip dilimlerden oluşturulmaktadır. Bir dağıtıcı bloğu içerisinde 24 çıkış noktası sayısına kadar ulaşmak mümkündür. Sıvı gres dağıtıcıları özellikle LUBMATIC araç tipi pompaları ile birlikte tek hatlı sistem dahilinde kullanılmaktadır. Dağıtıcı çıkışlarındaki doz miktarları, doz pulları ile ayarlanmaktadır. (Doz miktarları için teknik özellikler bölümünü inceleyiniz.)
Çalışma Basıncı
Pompa çalışma basıncı.
Hortum Bağlantısı
Ø6 ve Ø8mm hortum bağlanabilir.
Sıvı Gres Sınıfı
NLGI 0, 00, 000, 0000
Doz Değerleri
Doz pulları kullanılarak
0.03cc ile 0.414cc arasında ayarlanabilir
Çalışma Sıcaklığı
-25C° - + 80C°
Dilim Bağlantıları
1 dilim ile 6 Dilim arasında bağlanabilir
GENEL KULLANIM UYARILARI 1. Ürünün müşteriye tesliminden sonraki yükleme, boşaltma ve taşıma sırasında oluşan hasarlar GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA kalır.
3. Dağıtıcı valflerin yıkanması veya tazyikli suya maruz bırakılması sakıncalıdır. Bu sebeple meydana gelen hasarlar GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA kalır.
4. Merkezi yağlama sistemi pompaları içerisinde kullanılacak olan gres yağının öncelikle, pompanın genel özelliklerinde belirtilmiş olan yağ sınıfına uygun olduğunu kontrol edilmelidir.
5. Pompada kullanılacak olan yağ kesinlikle temiz olmalı ve dolum sırasında içerisine yabancı madde karışması engellenmelidir.
6. Dolum sırasında yağa karışan pislik ve yabancı maddeler pompa, pompa elemanı ve dağıtıcı valfler üzerinde hasara neden olur. Bu şekilde oluşmuş hasar GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA kalır.
7. Sistemin çalışması esnasında Dağıtıcı valflerdeki herhangi bir bölümünün veya parçasının sökülmesi yada gevşetilmesi sakıncalıdır. Bu nedenle oluşan hasarlar GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA kalır.
9. Dağıtıcı valfler ile birlikte kullanılacak yağ içerisinde partikül olmamalıdır. Grafitli yağların kullanılması sistem üzerinde hasara yol acacaktır. Bu sebeple meydana gelen hasarlar GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA kalır.
10. Otomatik Merkezi yağlama Sistemlerinin bir diğer amacı, çevreye karşı meydana gelebilecek olan zararların en aza indirilebilmesidir. Bu sebeple pompa ile kullanılacak olan yağın dolumu sırasında çevreye vereceği zarar göz önünde bulundurularak, dolumun seyyar gres pompaları veya el pompaları ile yapılması önerilir.
1. Çıkış Rakoru Kapağı 2. Çıkış Rakoru 3. 1 Çıkışlı Modül 4. 2 Çıkışlı Modül 5. Montaj Braketi Bağlantı Civatası 6. Saplama Rakoru 7. 4 Çıkışlı Modül 8. Doz Ayar Pulları 9. Yağ Hattı Çıkış Rakoru 10. Yağ Hattı Döner Rakoru 11. Yağ Hattı Giriş Rakoru 12. Segman 13. Montaj Braketi 14. Montaj Somunu